KASIH ABAH UNTUK MOHD ILHAM - TERIMA RAWATAN

February 07, 2017


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca semua.



Cerita yang aku pernah buatkan selang beberapa hari sahaja. Kalau ada yang terlepas cerita aku dahulu disini aku sertakan sekali lagi di SINI .

Masa aku buatkan post berkenaan adik ilham ini, beliau berada dirumah berehat dengan sepuas-puasnya bersama si abahnya.

Kusangka beliau akan berada dirumah dan menjalani kehidupan yang normal untuk kanak-kanak yang sebaya umur dengannya.

Rupa-rupanya, masih ada lagi rawatan untuk adik ilham ini harus tempuhi dan jalani.




Aku bertanya kepada si abahnya yang aku panggil Fared ini, ternyata memang benar. Masih ada beberapa peringkat dan tahap kemoterapi yang adik ilham perlu jalani. Buat masa ini, adik Ilham menjalani rawatan di Hospital Kuala Lumpur Wad KK3.



Aku ringkaskan sahaja, aku pendekkan sahaja penceritaan aku kali ini.

Dapatlah kiranya agar yang membaca perkongsianku ini dapat menitipkan doa, agar adik Ilham kuat dan tabah untuk melawan penyakit kanser yang dihidapinya.




Semoga adik Ilham dan sahabatku serta isterinya kuat dalam menempuhi ujian dari Allah ...aaminn.




You Might Also Like

0 comments

Sambunglah taip pulak.....

Like us on Facebook