HOT WHEELS YANG DIBURU.

February 17, 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

Hot wheels memang tidak asing lagi dan tidak perlu aku perkenalkan lagi untuk korang betul tak?.

Aku dah berhajat lama dah nak singgah di sebuah kedai yang terletak di Petaling Jaya ini, namun masa dan ruang tidak mengizinkan aku.

Bagi aku, peminat jenama Hot Wheels ini begitu ramai, sehingga sanggup berbelanja ratusan ringgit malahan ada yang mencecah ribuan ringgit, dek kerana minat terhadap jenama Hot Wheels ini.

Maka, pada petang semalam aku berkesempatan untuk menyinggah di sebuah kedai yang menjual pelbagai jenis mainan dan yang menjadi buruan sudah semestilah jenama Hot Wheels ini.

Pada aku, harga yang pemilik kedai ini tetapkan amatlah berpatutan dan setanding dengan jenis dan buatan malah yang menjadi kegilaan adalah jenis keluaran jenama Hot Wheels.

Untuk yang berada di sekitar Petaling Jaya ataupun dengan yang berhampiran boleh datang mencuci mata sambil kalau ada yang berkenan bolehlah sambar tau.

Pemilik kedai ini memang sangat ramah dan pandai melayan karenah pelanggan yang datang ke kedai beliau. Kalau korang datang mesti puas hati.

Kedai ini terletak di dalam deretan kedai makan di Medan Letak kereta di Petaling Jaya, menghala ke Mahkamah Petaling Jaya, dan berada di Seksyen 52 PJ.

Bukan sahaja jenama Hot Wheels dijual oleh kedai ini malahan bermacam-macam jenis mainan yang dijual, serta ada yang sudah tiada keluaran lagi dan agak Rare.

Korang nikmatilah gambar-gambar yeerr....


Inilah kedainya...lihat padar signboad

Boleh pilih dengan senangnya...



Rambang mata yee...


Superhero beb...

Hello Kitty pun hado...

Bukan kertea sahaja trak pun ado..

Cantik ooo..
Motor pun ado...

Bagi peminat Hard toys

Tempahan khas buat kita...




You Might Also Like

1 comments

  1. ni kalau nampak dua beradik tu ...confirm takmo balik! huhu

    ReplyDelete

Sambunglah taip pulak.....

Like us on Facebook